sobota, 23 sierpnia 2008

Furreh :D

ale wyjadlo kolory D: i w ogole skanery są podłe :c *dla Ziarenka* ( ma obrazek ^^)


Ewelina mówiąca swoje epickie "Dziękiiiiii!"
Ooo, z tym byla śmieszna historia XD. Siedziałyśmy na naszej polance, chill out, te sprawy, aż tu nagle masowo wpadłyśmy na pomysł żeby zacząć miaaaauuuczeć. To miauuuuuczenie przywołało kotka i w ogole bylo smiesznie XD. Komcia i Klaudia nurkują pod pnie po klapka, Jav i Kimi rysują z tyłu, a potem Set i Fur go głaszczą. Urocze, nie?
Nasza kochana Gizmo C: W lewej ręce trzyma Naruta (chłopak wyglądał identycznie jak Naruto.. i zachowywał się tylko trochę wulgarniej)

Nasza kochana Ewelinka <3> *Futrzak*-> no ja tam Ble napisałam bo obrazek mi się nie podoba xD Ewelina byla super <3
Teraz Naruto jest pro w rysowaniu zwierząt omg :0



Od czego by tu zacząć hmm... Zeskanowałam obrazki, co trwało wieczność D: Póki co chyba wrzucę moje bazgroły 8D Następna poleci Jav :D

Dopiski - by Jav

Brak komentarzy: